joi, mai 15, 2025
spot_img

Warner Bros. Discovery îşi redenumeşte din nou platforma de streaming

Warner Bros. Discovery a anunțat recent revenirea la numele HBO Max pentru serviciul său de streaming, la doar doi ani după ce a renunțat la el. Acest anunț a fost făcut în cadrul prezentării oficiale upfront din New York și reflectă o schimbare strategică în abordarea companiei pe piața streamingului.

Inițial, platforma a fost numită HBO, apoi a devenit HBO Max în 2020, și ulterior a fost rebranduită în 2023 ca „Max”, după fuziunea dintre WarnerMedia și Discovery. Revenirea la numele original, HBO Max, subliniază accentul pe calitatea conținutului și pe brandul HBO, recunoscut pentru producțiile sale premium.

„Ceea ce ne-a adus creștere globală în streaming a fost calitatea programelor noastre. Revenim la numele HBO, simbolul excelenței în media, pentru a susține această creștere în anii ce urmează,” a declarat David Zaslav, CEO-ul Warner Bros. Discovery.

În ultimii doi ani, compania a reușit să îmbunătățească profitabilitatea diviziei de streaming cu aproape 3 miliarde de dolari și a adăugat circa 22 de milioane de abonați la nivel global. Obiectivul este de a depăși 150 de milioane de abonați până la finalul lui 2026.

Totuși, Warner Bros. Discovery a pierdut drepturile de transmisie a meciurilor NBA pentru sezonul viitor, alegând să se concentreze pe reducerea datoriilor, în loc să investească masiv în conținut nou pentru a concura cu giganții precum Netflix, care a depășit 300 de milioane de abonați.

Noul rebranding reflectă o schimbare strategică de la modelul „totul pentru toți” către un conținut distinct, adresat adulților și familiilor. „Nu este ceva subiectiv sau controversat — programele noastre pur și simplu oferă o experiență diferită,” a spus JB Perrette, președinte și CEO al diviziei de streaming a Warner Bros. Discovery.

Într-un peisaj media marcat de dificultăți în atingerea profitabilității, companiile tradiționale de media adoptă strategii similare: introducerea de abonamente cu reclame, limitarea partajării parolelor și lansarea de pachete combinate de streaming.

Anunțul Warner Bros. Discovery vine în contextul unei săptămâni intense de prezentări media, în care și ESPN a dezvăluit că viitoarea sa platformă va purta numele simplu „ESPN”, iar Fox a anunțat lansarea „Fox One”. Tot recent, compania Versant a fost prezentată ca noua entitate deținătoare a portofoliului de televiziune prin cablu al Comcast.

Revenirea la HBO Max marchează un nou capitol în strategia Warner Bros. Discovery, după o perioadă de reconfigurare și fuziuni în industria media.

Articole relevante

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie

400FaniÎmi place
- Advertisement -spot_img

Ultimele articole